trevligt på jobbet!

känns faktiskt ganska skönt att vara på jobbet idag. har ju inte jobbat på en vecka. okej att det är skönt, men jag trivs ju på mitt jobb och vill jobba så det känns najs! sitter i receptionen med sebastian. vi har precis sett djungelboken 2, supermysig film. :)

innan jobb idag hade jag inte så mycket för mig, har sovit jättedåligt idag för folk från glasmästeriet har varit och lagat fönstret i sovrummet. så när jag verkligen inte kunde ligga och försöka sova mer så klädde jag istället på mig och körde till center syd. hittade en del saker där faktiskt. inget större, men det var ett hårband jag var ute efter som jag hittade bland annat. tänkte jag skulle ta bilder och visa er imorgon. kan ju inte göra det här på jobb ju. och imorgon börjar jag inte jobba förrän klockan fem så då har jag gott om tid.

nu ska jag sätta mig igen och se en söt disneyfilm till. annars kommer jag tråka ihjäl mig här. hihi.

tjingeling!


- H*

- vad najs !

2009-07-24 @ 19:09:33
Bloggadress: http://finest.se/hodamerei

CASSANDRA

vacker blogg :D

2009-07-24 @ 22:55:48
Bloggadress: http://canderson.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0