helgens händelser hittills



man kan väl säga att det har varit lite dålig uppdatering nu efter att helgen börjat. men jag har haft fullt upp. hela veckan också, tror det har varit lite kasst då också. men nu minsann.

har lite bilder från kiviks marknad i tisdags som jag bara måååste visa.

paul hade lite skoskav så han fick ett hellokitty-plåster

min fina hellokitty-nalle som "bor" i min bil

igår så hade vi bara mysdag jag och paul. lite tjafs och så var där dock, men vi var i falkenberg och såg virus i bataljonen, sjukt rolig. gillade den skarpt. det enda som är synd med buskisarna på vallarnas friluftsteater är att stefan och krister inte är med längre. men man säger ändå att man ska dit och se dem. på något sätt så känns det som att se dem fast just dem två inte är med. menmen. det var bra ändå. vi skrattade hur mycket som helst.
lite bilder tog jag också. så här kommer dem.

paul fick en popkorn innan det började

scenen från där vi satt, vi såg faktiskt jättebra

hemvärnet hihi (lite suddig för jag zoomade)

såhäääär bra såg vi. ljudet var megabra däremot

plättarna som vi hade som fika i pausen

krigade med pensionärerna om vems fika ankorna skulle äta

paul och jag i pausen

snygge-paul på vår egna lilla fikaplats

striptese på gång :)

nu var han så mycket avklädd som han "vågade" hihi

det var riktigt riktigt roligt. ganska mysigt att göra något sånt, jag och paul tillsammans. det är en viss känsla ändå. kommer definitivt sträva efter att kunna åka och se buskisen där nästa sommar också. :)

nu idag har vi varit iväg på väla och citygross och handlat lite. bland annat en ny mikrovågsugn, en skitfin. har dock ingen bild på den. men det får jag ordna sen. we love it!

nu ikväll så skulle vi egentligen grilla och dricka lite med pauls kompisar och emilia och martin, men dem kunde inte komma så nu sitter jag här ensam med paul och tre av hans kompisar. känner mig i underläge. ganska tråkigt att emilia inte kunde komma. var såå sugen och hade verkligen sett fram emot det. menmen. sånt är livet. har lite huvudvärk nu också så det var nog lika bra. hehe. jag får väl vara taxi idag istället.

nu ska jag se på en film var det tänkt.

tjingeling!


Nina

Fina bilder, men jag hade inte lagt ut de från teatern på hemsidan om jag var du. Eftersom det är både film och fotograferingsförbud. Det står nog på biljetten också.

2009-07-19 @ 15:52:23

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0