världens tråkigaste

gud vad det var längesen jag hade såhär tråkigt. det är så tråkigt att jag inte ens har något att skriva här i bloggen. då är det fan illa.
emilia skulle ha kommit men hon verkar inte göra det. jag har gått här och väntat hela dagen. och sen så kommer hon inte. :(
har precis varit uppe och pantat alla våra flaskor på maxi. det blev en liten slant. men den gick jag in och handlade upp direkt. hehe. handlade nödvändiga saker dock. en del onödigt men lite gott får man väl ha det? blir bakad potatis med räkor och kycklingröra imorgon. sen ska jag även steka en champinjonröra till. mumsigt ska det bli. :)
handlade faktiskt snus och cocacola till paul också. hoppas han blir glad! :)

när han kommer hem ska jag bara övertala honom att koppla in sin hårddisk till min dator så jag kan se en film. har massor med mysiga filmer på hans hårddisk som jag vill se. :(
han är iväg och tankar sin bil, men kommer nog snart. längtar...


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0