vi är fan galna

nu har vi sett första avsnittet av säsong 4 på prisonbreak och det är minsann lika spännande fortfarande. jag kan inte fatta det. det är en sjukt bra serie. det är väldigt väldigt sällan som en serie är precis lika bra alla säsongerna. man ser inte det särskilt ofta. och den är riktigt riktigt bra. vi är helt inne i den, paul och jag. tänk, vad ska vi hitta på om kvällarna sen när vi sett den helt klart?!

imorgon ska jag och emilia iväg till åvarp och rida. ska bli sjukt skoj. i 2 timmar har vi hyrt varsin häst. fan vad jag längtar. nu ska jag bara ta itu med disken och sen ska jag gå och lägga mig. i tid för en gångs skull.

puss o kram!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0