är faktiskt ganska stolt över mig själv



nu ikväll har jag fått gjort massor sen jag kom hem från matchen. gjort vid mig och klätt på mig pyjamas var typ det första jag gjorde. sen ställde vi oss och hjälptes åt med att göra en fruktsallad och att noppa alla jordgubbarna som jag köpt till imorgon. men vi la i några i vår fruktsallad. mums! :)
såhär god ser den ut i min tallrik!

har även hunnit med att göra en deg till frukostbullar som nu ska jäsa över natten. egentligen är det bara ca 5 timmar, men det gör inget att den står hela natten ju. den blir inte kass av det. såhär liten är den nu:
och imorgon ska ni få en bild till på den, och förhoppningsvis har den växt megamycket då, för den här lilla bollen blir det inte många bullar av. hehe. sen har jag vitlökssmör i kylen så det kan bli riktigt riktigt mumma att bre på det när dem är precis nybakade från ugnen. mmm, läängtar!
nu ska jag försöka dra bort älsklingen från datorn så att vi kan se prison break och mumsa på vår fruktsallad. visst ser han koncentrerad ut, min söta älskling?!
tjingeling!


Santi

Tja, skulle vilja fråga dig några saker bara.

Du kan väl skicka ett mail till mig eller nåt?

//Santi

2009-06-19 @ 14:21:11

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0