dålig uppdatering = inget ovanligt



måste ju verkligen själv säga att jag är urkass på det där med att blogga när jag jobbar flera nätter på rad. helt sjukt vad det tar på krafterna. mer än man kan tänka sig.

idag har det varit sjukt fint väder ute, men tyvärr så har jag sovit bort hela dagen. vaknade inte förrän kvart i fyra. helt sjukt. jag har nog aldrig sovit så länge efter att jag jobbat förut, inte så länge jag har jobbat nere i lund i alla fall. så när man vaknade var det inget att be för utan att stiga upp direkt och börja laga mat till älsklingen. han ringde nästan direkt när jag gått upp och frågade vad det blev till mat. det blev marinerade kotletter med vitlökskroketter och bearnaisesås. supergott. sen till det så hade vi såklart sodastreamad funlight-saft. mums!

nu ikväll har jag varit och tränat fotboll. vi var bara sju stycken, men det var ändå skoj tycker jag. känner att min kondition sakta men säkert börjar komma tillbaka, men det är ändå låång väg kvar. jag orkar ju långt ifrån så mycket som jag gjorde innan, och verkligen inte så mycket som dem andra, men det löser sig. det får komma med tiden. det är bara träning träning träning som gäller.

efter träningen var jag inne en sväng på maxi och köpte mjölk och bröd. det är ett måste när man har en karl som äter gröt till frukost och mackor på jobb varje dag, och som dessutom inte kan tänka och planera när det är dags att handla själv. då får en annan göra det. men det gör jag gärna, så länge han tar ansvar för något annat såå. att handla är inga problem, det är rentav ganska trevligt tycker jag. :)

när det var dags för älsklingen att slänga sig på kudden så satte jag igång en film, en supersöt film. älskar den verkligen. hade sett den innan, men det är en sån typisk sandra-film som jag kan se om och om igen. dock inte med för kort mellanrum mellan gångerna, för jag vill ju inte tröttna på den. men den är sjukt bra. nämligen another cinderella story.

om det finns någon där ute som har ett filmtips på en typisk tjejfilm så är det mer än välkommet. jag älskar liksom filmer som denna, mean girls, cinderella story, en prinsessas dagbok, raise your voice, just my luck, wedding planner, wedding date m.fl. så som sagt, någon som har ett tips på en sån film så kommentera! :)

nu ska jag faktiskt kamma håret och sen gå och lägga mig. ska upp i hyffsad tid och göra lite iordning här hemma och göra vid mig, för sen är det lunch med emilia vid tolv-tiden. ska bli trevligt.

nattinatti!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0