härlig dag med äldsta kusinen



idag har verkligen varit en bra dag. när jag gått upp så kom min kusin fredrik till mig och vi begav oss till väla. där blev det lunch, shopping och fika.

fredrik: kanelsnäcka & cola
sandra: vaniljsnäcka & hallon/blåbär smoothie

stackars fredrik fick gå runt med mig bland massa damkläder :)

jag tyckte i alla fall att det var sjukt trevligt. hittade saker på rea, har ju städat ur min garderob nu nyligen (ska snart slänga upp mer på tradera) och har kommit fram till att jag inte äger några shorts så det var det jakten gick ut på idag. det blev lite shoppat, allt på rea dock. :) here it comes...

svart klänning Gina Tricot

blommig sommarklänning H&M

sen fick jag låna min kära kusin som underlag när jag skulle fota dem andra kläderna. hihi.

gula bomullsshorts H&M

turkost sommarlinne ONLY

grått linne med en fjäril på ONLY

vita shorts ONLY

sen hade dem värsta rean på gamestop så jag gick in där mest för att titta, och så berättade dem som stod i butiken att dem inte skulle ta in singstar till playstation 2 mer, att dem skulle utgå, och värsta paniken fick jag. som tur var så hade dem extrapris på dem så jag fick köpa några. skitbilligt blev det. :) nu har jag fan inte många kvar. idag utökade jag min samling med:
-  singstar party
-  singstar summer party
-  singstar (det första som kom ut, har ingen anna beteckning)
-  singstar boybands vs. girlbands

så ni kan ju själva gissa att vi har suttit och sjungit hur länge som helst nu ikväll, jag och fredrik. jag har vunnit mest dock. hihi. men jag fick väl låta honom vinna ett par gånger. hehe. ;)
oooh, glömde berätta. inne på kjell&company när vi stod och väntade på paul, så hade han hittat värsta coola energidrycken där inne som vi köpte. haha. hur ball som helst. eller?!
paul bara bälar i sig nu. haha. han kommer att köpa massvis med såna. haha. jag bara vet det.
det blev även en ny bordsfläkt som vi ska ha i sovrummet. den andra har gått sönder av någon konstig anledning, den bara slutade fungera. suck. och varmt är det på nätterna så man knappt kan va där.

nej minsann. nu ska jag sluta blogga, prisonbreak kallar. haha.

tjing!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0