hektisk men underbar sommardag!



idag har jag verkligen gjort massor, fast jag jobbade i natt. när jag kom hem från jobbet i morse så kom paul ner och hjälpte mig att bära upp alla saker från bilen, sen satte jag mig vid datorn en liten stund och bloggade. sen var det dags att köra upp till skånebil för att lämna in min pärla. det var motigt, men det måste göras för att den ska bli fin igen. jag säger att jag har lämnat den till doktorn för operation efter en misshandel. haha. min bil är verkligen min ögonsten!

sen såg jag en otroligt festlig komedi, som egentligen är en slags teater eller vad man ska kalla det, som heter otroligt het och sjukt rolig var den. gillade den skarpt. rekommenderar alla att se den! den är som typ stefan & krister och dem, en del skådespelare har varit med i dem också så det är det stuket liksom. som sagt, I like!
emilia och elis skulle komma till mig direkt efter att dem varit hos doktorn och det gjorde dem också, men när dem var utanför mig och ringde massor med gånger så hade jag somnat. haha. när jag sen äntligen vaknade så var dem redan hemma, men dem kom sen igen efter bara en liten stund. fan, jag skulle ju inte somna, det var verkligen inte meningen. men jag var väl trött efter nattens jobb, och vem kan klandra mig egentligen?!

när dem sen kom så körde vi upp till maxi och köpte lite fika, och sen hem till mig och packa handduk, brassestol och fikat i en kylväska, sen var det plajjan för hela slanten, klitterhus valde vi och där är megafint. och gud vilken mysig eftermiddag vi hade där. gillar verkligen emilia och elis starkt. emilia är en sjukt bra vän och vi är så otroligt lika med många saker, eller ja, dem flesta faktiskt. är glad att hon kommit in i mitt liv. :)
här kommer lite bilder från eftermiddagen på stranden.

plajjan klitterhus i ängelholm

emilia strippar ;)

ungen är tokig i sand, den fanns överallt där den inte skulle vara

hur ligger elis egentligen?

stackars elis har fått ett sår på knäet

underbar bild på havshorisonten

efter strandbesöket var vi uppe en runda i stan och köpte en ögonmask till mig som jag kan ha för ögonen när jag sover på dagen, det sägs att man sover mycket bättre då och blir mer utvilad. och det skulle jag verkligen behöva, för man sover fan inte bra med solen som lyser in genom fönstret, hoppas den funkar. :)
kicks hade värsta rean när vi kom in där så jag köpte min en ny parfym också, dem andra börjar ta slut. skitgod är den.

svart ögonbindel från kicks 45:-

parfym från mexx, köpt på kicks

vi handlade även glass på ica supermarket, mumsigt. sen skjutsade dem hem mig för det var dags att laga mat till våra karlar som snart skulle komma hem från sina arbeten. hos oss blev det potatisgratäng med kotletter och grönsallad. vad blev det hos er emilia?! ;)
efter maten tog jag pauls bil för att bege mig till strövelstorp och döma en fotbollsmatch i herrsexan. härligt att spela så högt med hans bilstereo och underbar musik som man själv valt. gud vad jag älskar det.

strövelstorps idrottsplats

nu sitter jag här hemma efter att ha varit på maxi och handlat pålägg till frukosten imorgon, och väntar på paul som bara gått ner en sväng till statoil för att handla snus. illa när den tar slut, hela världen går ju under. haha. imorgon ska bli bege oss till liseberg så det blir inget bloggande då tror jag. har vi tur så kanske innan vi åker och kanske när vi kommer hem men vi ska inte hoppas på för mycket. innan sovdags blir det såklart ett avsnitt prisonbreak.

ps. äääntligen har sommaren kommit på riktigt.

nattinatti!


Emilia

Hej darliiing =) Fina bilder hehee.. Hos oss blev det ris & fisk & sen dillsås till det hela.. Men nu till en rolig sak.. Skulle börja med såsen.. Martin han bara, "Har du druckit av denna mjölken" Den gick ut den 20e hahaa.. Så såsen fick vänta medans han var & handla =) Jag hoppas ni får en UNDERBAR dag på Liseberg idag.. Massa pussar & kramar

2009-06-23 @ 07:04:21
Bloggadress: http://mammatillelis.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0