ikväll blir det partaj

yes, ikväll ska det drickas alkoholhaltiga drycker hemma hos mig. tjejerna kommer och vi ska ha allmänt skoj. kommer nog några grabbar också tror jag. :)
hoppas martin och någon annan kommer. hihi.

men nu på dagen måste jag först köra ner till systembolaget och hämta min beställda sourz tropical fruits. den är ett måste. hehe. annars blir det inte fest ju. ska flytta ut mitt singstar i vardagsrummet också så kan vi släppa loss riktigt rejält. måste städa undan lite här hemma också så här är fint. men dammsuga och sånt är det inte lönt man gör förrän festandet.

just nu sitter jag och pratar med världens sötaste person och ser på nallepuh på tv. hehe. ska faktiskt snart klä på mig och äta frukost och städa, och sen köra till maxi och ordna lite tilltugg till ikväll.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0