Im so sorry!

förlåt förlåt förlåt

har sjuukt dåligt samvete för denna dåliga uppdatering. shit. det är riktigt dåligt av mig. men jag ska ta tag i det imorgon, verkligen. dock har jag inget speciellt att berätta från helgen mer än att jag har jobbat och så har jag lagat mat till familjen, som då var mamma och simon eftersom pappa var med paul och renoverade en ovanvåning med TV4s bygglov. fixade även ingredienser och så så jag och mamma kunde göra fläderblomssaft, eller ja, hon gjorde det och jag köpte ingredienserna. :)

det har varit sjukt fint väder och jag har kunnat köra nercabbat hela helgen, snacka om att det är härligt. är riktigt nöjd och glad med att jag fick min bil som jag drömt om. :)

idag har jag varit ute i fina vädret precis hela dagen, från det att jag vaknade i förmiddags. körde direkt hem till emilia och hämtade henne och elis, sen körde vi och handlade lite fika och sen till utomhusbadet i östra ljungby. elis hade kompisar där som han kunde leka med, lite roligare för honom ju. och jag badade faktiskt, flera gånger.
därefter körde jag och lämnade dem i klippan och sen hem till paul. vi gick och åt på telegrafens uteservering nere i stan, blev grillad kycklingfilé med pasta och pesto. mums. sen körde vi ner till stranden, klitterhus, och badade. riktigt mysigt var det. låg och mös där på stranden och kastade lite boll och sommade och hade riktigt trevligt. det var inte alls kallt i vattnet heller, varken i havet eller i bassängerna i östra ljungby. perfekt för att jag ska bada.

nu ikväll har vi sett prisonbreak och nu ligger han och sover. jag sitter inne i andra rummet och ser en dokumentär om michael jackson. kan fan inte fatta att han är borta. ska hålla mig uppdaterad och läsa precis allt om honom nu för att få reda på VARFÖR...

nej nu ska jag se färdigt dokumentären för sen måste jag lägga mig. emilia hämtar mig redan kvart i elva imorgon förmiddag och då måste jag vara vidgjord och klar och ha packat badväska och allt, och jag som är en sån seg människa på morgonen. usch. men det SKA gå.

nattinatti.


mange

hej hopp..

dina ögon ditt leende du är så vacker!!!!

tänk om man kunde få hålla om dig,krama dig,pussa dig...du är så söt...



mvh/mange

2009-07-01 @ 09:07:54

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0