jag är på städhumör, otroligt!



ja minsann, ni läste rätt. jag är faktiskt det. vill städa lägenheten så den blir spotless och skinande. dammsugade lite i vardagsrummet och köket nu innan mormor ska komma mest för ATT, och så blev jag sjukt sugen på att börja städa ordentligt. jag ska nog göra det när hon har gått. börja i alla fall. eftersom jag måste göra det själv så kommer jag inte att hinna klart innan min träning börjar, men jag kan ju göra mitt bästa.
jag ska ju ändå vara hemma hela veckan, och då vill jag ju ha det fins runtomkring mig. :)

mormor skulle handla fikabröd med sig, undrar vad det blir. nyfiken...
synd bara att inte morfar också kunde komma förbi och se hur vi bor. men vi får bjuda hit dem på middag en kväll sen. det ska jag satsa på! sen när köket är färdigt.

frågan är om jag ska ringa till paul och säga till honom att han hämtar tapeterna på vägen hem från jobbet eller om jag ska vänta med att prata med honom tills han pratar med mig. hmm. det är frågan. äh vi får se.
vi skulle äta taco idag, men han glömde handla det mesta igår när han var på maxi. så då får det bli att äta det som finns i frysen. ska jag ens laga mat till honom? ska jag verkligen vara såå långsint? vi får se.

nu ska jag plocka fram något ur frysen iaf, sen kommer mormor. och då ska jag passa på att boka tvättid när jag ändå går ner på parkeringen för att möta henne.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0