juni månad, helt ofattbart!



jag kan inte fatta att det är juni månad redan. tiden har gått så oerhört fort. det känns som om det bara var typ 2 månader sedan jag började på det nya jobbet i lund, men det är 5 månader. helt sjukt. snart är min provanställning slut och jag kan slappna av och andas lite mer. ska bli skönt. ärligt talat så är jag inte det minsta orolig för jag sköter jobbet exemplariskt och bra och jag vet att mina abetskamrater trivs bra med mig så ingen klagar. jag gör ju vad jag ska, och ibland lite till. ;) men det ska ändå bli skönt att vara fast på papper liksom.

gud vad mycket jag har planerat att jag ska göra i sommar. jag känner riktigt på mig att den här sommaren kommer att bli underbar. massa nya vänner, fotboll och en underbar pojkvän och familj. kan det bli bättre?
görolista inför sommaren:

-  liseberg
-  kiviks marknad
-  helsingborgsfestivalen
-  malmöfestivalen
-  rix fm i båstad
-  boka utlandsresa för hösten
-  (ev.) stockholmsweekend
-  renovera köket
-  vaccinera gosan
-  serva bilen
-  träna träna träna

dem roligaste sakerna kom såklart först, sen blev det lite tråkigare på slutet men det är sånt som måste göras. det är massor med människor som fyller år under sommaren också och förhoppningsvis blir det massa med partaj och grillning och strandbesök. gud va skoj det ska bli. vi diskuterade även igår om att ha en veckas semester tillsammans, jag och paul. ska faktiskt ringa min chef och snacka lite med henne om det. kanske det är möjligt att lägga schemat så jag ändå är ledig då, så slipper jag ta semester. hoppas det.

nu ska jag faktiskt ta mig en liten tupplur. har ju inte sovit så värst mycket i natt. tråkigt nog.

mors!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0