nattsysselsättning

man kan väl säga att jag har min natt planerad, inte för sömn då utan för städning. det är ganska stökigt här hemma så jag måste plocka undan massa. tog nyss itu med disken, egentligen var det paul som skulle ta den. jag bestämde mig för att bara låta den ligga istället för att ta den dagen efter när han struntat i den, och visst växte högen. nu är det nästan en vecka sedan vi diskade sist, och det är fan inte okej. luktar gör det, men det är tur att mitt luktsinne inte funkar som det ska. haha. men nu var det fan för mycket alltså. så jag ska ta itu med allting nu i natt medan han sover, städa undan och fixa och dona. så blir han förhoppningsvis glad när han vaknar imorgon, han ska ju köra mig upp till skånebil då, för jag ska hämta ut min bil som är klar. dem ringde när jag var på väla idag, men har inte hunnit sticka dit innan dem stängde tyvärr. menmen. det räcker ju till imorgon. så paul lovade mig att han skulle köpa en baguette på OKQ8 till frukost innan vi kör upp till skånebil. mums ska det bli! sen får jag ju stå där och vänta i en kvart innan dem öppnar, men det kan jag ta, kan mumsa på min goda frukost då. sen är det bara att slänga sig i sängen och på med sovmasken när jag kommer hem för då ska jag sova nästan hela dagen. hehe. därför måste jag göra allt jävla skit nu i natt. menmen. det får jag ta. jag är husfru här. haha. :)
godnatt alla glada!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0