nu har jag ääntligen fått tillbaka min pärla!



emilia kom och hämtade mig för ett tag sen och vi åkte en liten runda, först och tankade hennes bil, sen till saab för att köpa reservdelar till hennes bil och sen till skånebil för att hämta ut min pärla. där var lite att anmärka på, men tydligen går det inte att komma ifrån sånt. dammkorn i lacken. :( sen var bara baklisten bytt så det syns verkligen att det är vidgjort där bak, tydlig skillnad. men jag får fixa med att göra iordning framlisten så syns det inte lika mycket, förhoppningsvis. får knäböja för emilia så kanske hon hjälper mig. jag kan ju inte sånt. hihi. ;)
gav även min nyckel till emilia så hon kommer in här i helgen, hon ska ju passa gosan, ge mat, vatten och tömma kattlådan. gud så härligt att man har en sån underbar vän som ställer upp. she's my precious...

nu ska jag bara packa hade jag tänkt. och bränna en ny skiva. tänkte att det får bli lite låtar av michael jackson för att hedra honom. :)
sen ska jag köra till jobbet, börjar redan 15.50 idag. suck. men det är sista helgen jag jobbar denna månaden, haha, för sen finns det inte fler helger. hoppas jag är ledig nästa helg bara, annars dööööör jag typ.

fan va avundsjuk jag är på emilia och elis, dem skulle till kvidingebadet och bada. jag vill också, det är ju svinvarmt ute. snyft. men på måndag ska jag minsann bada. det är ett som är säkert. :)

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0