ullared-shoppning

jag lovade ju att lägga upp bilder på allt jag köpte på ullared igår. så här kommer det!


skitsnygg lila handväska i konstläder

hipster (även svarta i samma stuk)

hipster (även svarta i samma stuk)

hipster med söta apor (även helt rosa i samma stuk)

hipster med söta apor (även helt lila i samma stuk)

svarta trekvarts joggingbyxor

3 par fotbollsstrumpor från umbro (1 par mörkblåa och 2 par svarta)

träningströja från everlast

umbroshorts som jag kan ha både när jag tränar OCH när jag dömer

leggings med jeans-look

långärmad träningströja från umbro (ääälskar den ♥)

svart tunika-tshirt

tränings t-shirt med cool text

tunika från disney (tingeling) emilia köpte likadan :)

träningströja i mysigt tyg

mönstrade leggings

t-shirt att träna i från everlast

svart tunn långärmad, lite längre modell

USB-grej som ger fler USB-portar till datorn. PERFEKT!!!

den här boken har jag hört ska vara jättebra, men hemsk

nagelfil. ett måste nu när jag ska börja göra vid mina naglar oftaofta

gullig fotoram som emilia hittade att sätta ett foto på gosan i! (mjau står på glaset)

världens bästa lösnaglar

krom-tabletter som minskar sötsuget. (funkar faktiskt)

superbra mascara från loréal, kostade bara 30 spänn. otroligt!

nya spislock till köket som ska på när det är vidgjort!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0