10 mars 2009

varför känns allt så oerhört trist. vi skulle städa lägenheten idag, men paul kommer rakt hem och slänger sig i soffan och ska bränna en skiva och lyssna igenom massa musik. och han tror att jag ska laga mat till honom när han inte ställer upp för mig. ICKE!

jag vaknade i morse när paul och hans mamma gick upp. kunde inte somna om så jag la mig på soffan och såg desperate housewives. och där somnade jag och vaknade inte förrän nu efter middag, vid typ ett. och där känner jag att jag fick igentagit dem timmarna jag inte fick sova på dagen i lördags efter att jag jobbat fredagsnatten. nu känns det som att man är i gängorna igen. på den fronten...

jag har blivit helt besatt av min blogg. inte besatt men engagerad, kanske mer än jag borde. har köpt en ny design nu också. den är inte betald än men jag får den snart. :) den jag har nu kändes lite för mycket liksom. lite barnslig. menmen. den nya är riktigt fin. längtar tills den kommer upp så jag kan fixa och dona lite själv med textfärg osv.

idag kommer jag inte blogga så mycket. har städningen. som det ser ut nu lär ju inte han hjälpa till. så jag känner att jag har massor att göra.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0