21 mars 2009

mamma hade gjort världens godaste mat till mig som vi satt och åt nu för en stund sedan. lax med potatis, gröna ärtor och limesås. gud så gott det var. gudomligt. men svindyrt. bara laxen och den speciella såsen hade kostat 200 spänn. men det var det värt. man fick äta med andakt. hehe. :)
fick även reda på att min lillebror nu har fått sin halka bokad, så han har minsann inte långt kvar av sitt körkort. så roligt för honom. sen får jag minsann se till att åka med honom. har ju inte gjort det än.

lovade ju att jag skulle lägga upp bilder på det som fick följa med mig hem i kassarna igår, men det går inte riktigt att göra idag. pappas kamera funkar inte, eller batterierna är slut. så får vänta tills imorgon alternativt till måndag. men visas, det ska det.

fick skriva en handlelapp till mammsen nu också. inte ofta man har gjort det. men jag ska ju göra ceasarsallad á la sandra imorgon till hela familje. hon skulle handla ingredienserna idag när hon och simon ska till väla. sen får jag och mamma äta det tillsammans imorgon när pappa och simon är på rögle. mys!
man uppskattar sällskapet mer nu när man har flyttat faktiskt, konstigt men sant. nu nästan längtar man, nästan...

i morse träffade jag en kompis snabbt och tog en mysig promenad i gryningen. riktigt härligt var det. :)

nej men gud. nu måste jag bränna en ljudbok jag kan ha i natt. har ju lyssnat klart på alla som var utbrända, en hittar jag inte. hehe. sedan jag började lyssna på ljudböcker på nätterna har tiden gått så mycket fortare. riktigt bra tidsfördriv.
men nu är det tajm. ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0