26 mars 2009

nu är jag på jobbet. har väl slängt upp nåt inlägg härifrån angående bilen redan, så jag ska inte tjata om den nu igen. haha. fast nu var det ändå gjort. ;)

var inne en sväng på ginatricot och på hm. mitt puder är slut hemma så var tvungen att köpa det. och så köpte jag ett nagellack också. :) och ett bra solbrillor. kunde inte låta bli. inte bra. och på gina tricot blev det ett par leggings som ser ut som ett par jeans, paul tyckte ju dem satt så bra på mig, så det blev ett par som ser lite mer ut som ett par vanliga ljusa blåjeans, inte stentvättade som dem jag har köpt innan. man måste ju ta vara på när älsklingen tycker att man ser bra ut i något. det händer ju inte så ofta att han kommenterar utan att man behöver fråga. hehe. men nu är shoppingen slut för denna månaden. jag ska fan köpa bil. hehe. ska verkligen sköta min ekonomi till 110%. ska göra mina föräldrar stolta över mig.

men här är lite av sakerna jag köpte idag. förutom det ni ser nedan blev det ett par vita solbrillor (har ju inga såna) nagellacksbortagning. det måste man ha ju!


ska ringa min kära vän från stockholm ikväll också. kändes så otroligt härligt att höra den härliga rösten igen, vi pratade en ganska bra stund igår. gud så mysigt. har verkligen saknat det.
pratade även en stund med micke från mitt gamla jobb på securitas. var trevligt att kunna snacka igen. har ju varit lite kärvt innan.

har varit en sväng nere på färgcity i svalöv också. tittade lite priser på kattmat till mina föräldrar och det var minsann riktigt billigt där. nästan bud på att byta till royal canin, dem hade riktigt bra pris på den.
vad tycker ni? royal canin indoor eller advance hairball?


nej minsann. nu ska jag plocka fram adressen till bilannonsen som jag hittade på den bilen jag ska kolla på på söndag. martin ska ju in och kolla på annonsen sen och ringa mig. så får smsa den till honom nu. sen ska jag jobba vidare. hejsvejs!


Emma

FArligt,farligt med små-shopping ;-) Och nu frestar du mig, fy på dig!!!

2009-03-27 @ 14:55:50
Bloggadress: http://lackert.webblogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0