29 mars 2009

gud så nervös jag är. ska ju få reda på angående lån och så imorgon. antingen får jag ett lån och allt är frid och fröjd eller så får pappa vara medsökande och då tar det lite längre tid innan det blir klart och jag kan skriva papprena på bilen. men gud så härligt det ska bli. känner verkligen att det är just den bilen jag vill ha. superfin är den.

jag och paul har haft en helmysig kväll. först var vi på maxi när vi kom hem från svalöv (var ju där och snyltade lite middag efter att vi tittat på bilen). pappa hade grillat. mums. handlade som sagt på maxi, lite mat och en hel bal toalettpapper. haha. nu kan vi skita järnet. :)
sen gjorde vi iordning här hemma och fixade med tvätten som jag inte hann med i början av veckan innan det var dags att åka ner till lund och jobba. så nu är det klart. men jag måste boka en ny tvättid imorgon. får se vilken dag det blir av bara.

kattungarna är helt sjövilda. på ett sätt ska det bli ganska skönt när vi får lämnat iväg dem till sina nya hem. vi kan få lite lugn och ro och vi behöver inte hela tiden oroa oss för soffan när dem klättrar och busar i den och dem river inte ner saker och ting. dem hade ju rivit ner mitt påskris när paul inte var hemma nu i dagarna, och vasen dem stod i hade gått i tusen bitar. glas över hela vardagsrumsgolvet. en himla tur att ingen blev skadad.
man får som sagt inte en lugn stund. just nu sover dem dock båda två. men det räcker jag reser mig härifrån och går in och lägger mig i sängen så kommer dem dit. dem ska vara med överallt minsann. men det är såklart mysigt också. och sen efter sommaren så ska vi försöka få hitlånat linus igen så gosan kan få sig en kull till nästa höst/vinter. det är trots allt underbart!

men nu ska jag lägga mig hos min sötnos och hålla om honom en stund innan jag somnar. känns så härligt att vara hemma igen.

pusspuss!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0