årets favorit

bidraget som fick min röst i melodifestivalens stora final i globen är H.E.A.T med låten 1000 miles.
den var riktigt jävla sjukt bra. en riktigt fin text. men det kändes ändå konstigt på något sätt. en hårdrockslåt börjar och man tänker sig värsta hårdrockarna och så kommer världens goaste sångare fram på scenen, han ser alldeles för snäll ut för sin genre. en typisk mammas pojke. men såå himla go. som sagt, detta var låten jag höll på i årets melodifestival.


Sandra Gee

Lätt! Den här va grym! Bäst tyckte jag Stay the night med Alcazar va.. efter den tycker jag skitmycket omd enh är :)



KRAM Sandra

2009-03-19 @ 15:17:03
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0