avundsjuka

satt här vid datorn och snackade med lite vänner över msn. har inte varit online där på hur länge som helst känns det som. sen så kom jag på tvättmaskinerna som jag laddat och var tvungen att springa ner där en sväng för att ta itu med det och ladda torktumlare och hänga upp lite osv. och när jag är där nere kommer det in en tjej och en kille i min och pauls ålder som tvättade samtidigt och dem hjälptes åt så gulligt. hon visade honom hur man skulle göra när man vek tröjor och berättade vilka grader kläderna skulle tvättas på osv. så jävla avundsjuk jag blev. varför kan inte alla killar vara såna? garanterat har den här killen andra brister. men det var så sjukt sött att han bara var sådär ivrig att lära sig och försökte och att de gjorde allt tillsammans.
de måste vara nykära och har precis flyttat ihop, eller vad tror ni?



emil

MAX en vecka tillsammans..

2009-03-05 @ 03:32:44

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0