dags att pusta ut

jag och paul hade sånt serious talk innan om hur vi ska få allt att fungera exemplariskt och kom väl fram till en bra lösning som vi båda var nöjda med. men gud, det är fan på tiden att jag håller hårt i den här killen. han är en klass för sig. kan aldrig hitta en sån som han igen. han är guld värd, min paul. ♥

vi fick i alla fall städningen klar. gud så skönt. det tröttade nog ut paul för nu ligger han och sussar megasött på soffan. men fint fick vi. och nu ska vi minsann hålla det såhär. känns som vi säger det varje gång. men det är fan mer trivsamt när det är ordning och rent överallt. det måste jag medge, även om jag inte är världens bästa på att hålla det så. men jag ska bättra mig på den fronten, helt klart. om inte annat för husfriden. ;)

sitter och fixar hem säsong 5 av desperate housewives nu. så jävla bra. har bara tre avsnitt kvar att se av säsong 4 och äntligen hade hela säsongen i samma torrent kommit ut av femman. såå lägligt. gillar faktiskt faktumet att paul också tycker serien är bra. han till och med bad om att vi skulle se ett avsnitt innan. såå glad jag blev.
såg lite på den nya wallander innan också, den engelska. dem har ju börjat göra filmer där i england som gjort succé. och så har jag fått hem den första, så vi ska se om det ens är i närheten så bra som den svenska versionen. såg början innan paul somnade och det var inte ngt att hurra för tyckte jag. men jag stängde ner sen och satte mig här för jag tänkte vi kunde se det tillsammans, och då är det ju inte snällt om jag bara ser vidare på det medan han sover. så får bärga mig med det tills han är piggare. :) men det kanske hade med filmen att göra att han somnade?!?!

käkade lite fruktsallad innan också. gud så gott det är. ska fan göra det oftare. om inte annat så är det en supernyttig frukost, det hade paul läst i metro på jobb. :) kan ju vara ngt för mig. vi försöker ju att alltid ha frukt hemma så vad väntar jag på?

imorgon ska jag nog sticka ut i stallet en runda och mysa med sessan. bara vara med henne och kanske ut och gå en runda. får se. superhärligt väder hoppas jag på också. det har det ju varit idag så hade varit hur mysigt som helst om det var det imorgon också.

nej nu ska jag in och se på mitt favvisprogram en stund. ;)


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0