ensam filmkväll

har suttit vaken helt ensam nu hur länge som helst känns det som. har sett highchool musical 3. faktiskt en ganska bra film. den är precis som dem andra två, men ändå bra. det är ny handling och nya låtar men annars går det ut på precis samma sak. det är nog ingen jag ser igen, kanske om några år. hehe.
men gud vilket samspel dem har, troy och gabriella. helt sjukt. men det är väl antagligen också för att dem är ett par även privat, för det är dem väl? har för mig att jag har läst det. man ser verkligen åtrån och kärleken i deras ögon när dem tittar på varandra. det är mycket sällan man ser det så himla tydligt som man ser det mellan dem två, det är i alla fall min åsikt.
men gud så söt hon är istället. så oskyldigt sockersöt. det är verkligen ett utseende att avundas. och han ska vi ju inte snacka om. han ser verkligen bra ut, men han har tyvärr inte det där sexiga manliga i sig. han är fortfarande en pojke. men hans tid kommer garanterat i framtiden, det är jag övertygad om.
- visst är dem ett praktexempel på "the perfect couple"? -

men nu är det dags för sängen. godnatt!


Sandra Gee

Åh han är ju fööör söt Zac :P

2009-03-11 @ 01:31:07
Bloggadress: http://sandragee.blogspot.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0