godnatt!

då var man tillbaka på hotellet efter restaurangbesöket. sjukt god mat. synd bara att jag gjorde ett litet misstag som beställde en förrätt som jag inte visste vad det vad för något. det var så starkt att jag knappt kände mina läppar efteråt. fick äta en macka och dricka massa vatten. som tur var så var huvudrätten tusen gånger godare. det var nog den godaste pastarätten jag har ätit. det var pennpasta med oxfilé, soltorkade tomater och någon röra. sjukt gott. som sagt så åt vi på restaurang frågetecknet. verkligen att rekommendera.
och mormor fick en underbart fin födelsedag. hon var såå nöjd. jag kommer att lägga upp lite bilder sen när jag kommer hem. troligtvis imorgonkväll eller på måndag. just nu vill jag bara sova. fick ju inte sovit något efter jobbet nu förra natten eftersom vi skulle hit. och imorgonförmiddag kommer pp hit till mölndal centrum och ska åka med oss till ullared och sen hem till oss i ängelholm. längtar såå. har saknat henne som attans. ska ta och ringa henne nu innan jag kryper ner i sängen hos älsk.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0