Linda Rosing ♥ Hugo

har precis sett den rätte för rosing, jag och paul har ju följt det nu dem sex veckorna det har gått. det har varit ett väldigt underhållande program måste jag säga. att hon valde hugo i slutet var på ett sätt inte oväntat, med tanke på hur han tagit för sig och varit "på" på ett lite mer respektabelt sätt än kanske många av dem andra killarna.
men jag tyckte jättesynd om den andra killen, egill tror jag han hette, han var tre år äldre och hur söt och go som helst. stackare. hugo är bara 19 år, och jag tänker såhär: visst kan man tycka om varandra mycket och vara kära och allt det där, men vad sjutton ser en 35 årig kvinna med två barn (varav dottern är 15 år och kunde själv varit tillsammans med hugo) i en 19 årig kille som fortfarande bor hemma hos mamma?
ärligt talat förstår jag inte det. var det inte trygghet hon behövde? nu får hon ju istället en flört som varar ett par månader. programmet var lite missvisande emot hur det slutade.
vad tycker ni där ute?


-  pics: google.se  -


Maha

Jag tycker att hon gjorde fel val som valde hugo som "man". För är man 19, vet man inte mkt om vad man vill !

2009-04-10 @ 14:44:42
Bloggadress: http://mahass.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0