magkänslan

i morse när jag och paul vaknade så åt vi lite frukost, duschade och gjorde vid oss. sen körde vi tillsammans till båstad för att titta på en bil, en peugeot 206 cc silvrig, som jag hittat på blocket. den var inte så värst fin. massa stenskott, ful inredning och det lät konstiga ljud när man körde så det blev ingenting. kändes inte rätt heller när jag såg den. den kändes liksom inte väl omskött eller hur man nu ska förklara.
men när vi körde därifrån så ringde jag en annan från lund som jag varit lite i kontakt med via mejl och vi bestämde att vi skulle köra ner och titta på hans bil också, så det var bara att köra på motorvägen och köra hela vägen till eslöv, där bilen stod. detta var också en peugeot 206 cc fast blå. superfin. och medan vi körde så kändes det något konstigt i magen, kan det vara magkänslan? det kändes i alla fall väldigt bra. det går inte riktigt att beskriva, men jag var helt säker på att jag gjorde rätt som körde ner till eslöv för att titta på även den och tänk så rätt jag hade. och det var verkligen en väl omskött bil. han var superpedant och seriös. jag fastnade direkt. hur fin som helst. så han håller den till mig och det är bara pengarna som fattas nu. förhoppningsvis ska det lösas imorgon. och har jag tur så kan jag ha en ny bil denna veckan. :) här kommer i alla fall en bild på den jag var och tittade på idag. blir man inte förälskad?



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0