4 maj 2009

GRATTIS PÅ 23-årsdagen PAUL!!!

javisst, paul fyller 23 år idag. min paul ♥. vi hade kalas för honom här hemma igår. det kom rätt många gäster. han var supernöjd med gårdagskvällen. riktigt glad faktiskt. han fick massa presenter som var superbra och superfina. som sagt så var han jätteglad över att det blivit så lyckat. vi bjöd på grillad korv med bröd och pannkakstårta, allt var uppskattat.

måste bara berätta om lördagen. den blev verkligen inte som väntat. jag skulle ha en lugn och skön kväll och bara ta det lugnt. sen så bara slutade den ute i nattlivet i helsingborg med tre vänner. superkul hade jag fast jag var nykter och körde. kvällen bjöd även på en del roliga saker. var i slagsmål bland annat. haha. det var helt sjukt. vi kom in på en pub och en kille kom fram till mig och bara sa hej och försökte börja hångla upp mig, gissa om jag blev förbannad. jag gav honom en fet käftsmäll och han blev helt chockad. sen blev han utslängd av vakten, som sett vad som hände. helt sjukt var det. han lär nog ha min näve i huvet ett par dagar. haha.
men som sagt så var det en sjukt rolig kväll. var inte hemma förrän fem på morgonen.

idag var det tänkt att jag skulle träna fotboll i kvidinge. men jag vet inte om det blir något av med det. emma har blivit sjuk med feber och ont i halsen. snyft. vill inte träna första gången utan henne, det är ju hon som dragit dit mej :S
kanske kör dit och tittar första träningen bara. vi får se. ska prata mer med emma innan jag bestämmer hur jag ska göra.
men nu hade jag tänkt smälla igång en film. måste ta igen dem timmarna jag inte sov natten mellan lördag och söndag. det blev ju inte särskilt många. hehe.

puss o kram


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0