6 maj 2009

igår blev inte kvällen som jag väntat. var hemma med paul en stund extra på kvällen och spelade lite super mario, lina var också hos oss. sen körde jag henne hem. därefter bar det iväg till eslöv för att titta på lite fotboll med tre bönder, arsenal -  manchester united. en ganska bra match faktiskt.
sen körde jag hem till svalöv och tog en liten promenad med fisken. han är för go, min kära vän! sen var det bara att krypa till kojs till en film i min gamla säng i mitt gamla rum. sov faktiskt jättebra i natt, doris sov hos mig hela natten och morgonen. jag vaknade till varje gång jag rörde mig för då låg doris där och jag ville ju inte krossa henne.

nu har jag vaknat och ätit frukost. sitter i soffan där uppe och ser en actionfilm med pappa. vet inte alls vad den heter eller vad den handlar om men vi ser den i alla fall. han vet nog inte det heller. hehe.
blir helt deprimerad när jag tittade ut genom fönstret. det blåser asmycket och regnar och usch vilket dåligt väder det är. hemskt. jag vill ha kvar solen ju. snyft. kommer bli megakallt och blött i natt när jag ska jobba. har ju inte jobbat på nästan två veckor nu. skönt har det varit men har saknat det som fan.

måste bara berätta en fin sak också.
idag har jag och paul varit tillsammans i sammanlagt 2 år. ♥
det var ju så att när vi blev tillsammans så bestämde vi att det var just den 6e maj som det blev officiellt att vi var ett par. mysigt. älskar honom såå!

nu hade jag tänkt se en film i min säng innan jag måste leta fram ett underställ i min lillebrors garderob och sno det. ;)

pusstja!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0