då var det slutbusat

då var det dags att sova för oss busungar. haha. som vi har busat runt i nattens regniga mörker. jag, lina och en kompis till henne. (minns inte vad hon heter riktigt, är osäker så därför skriver jag inte något namn alls) men man kan väl säga att BLS har blivit ett nytt gäng i ängelholm city. haha.
det var iofs ganska oskyldigt och det lär garanterat ge många människor ett gott skratt såhär på morgonkvisten när det är dags att bege sig till skolan eller jobbet. och det är ju alltid kul att man kan bidra med att göra folk glada. haha. :)

lina har redan somnat på soffan och jag har nyss brett mackor och lagt rabarberpaj i en matlåda till paul som han kan ha med sig till jobbet imorgon. snäll jag är!
det är dags även för mig att gå och lägga mig faktiskt. var bara tvungen att säga godnatt till alla mina underbara läsare!

ps. idag skrev jag på papprena för kvidinge if .ds

nattinatti


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0