fått gjort massor idag!

idag har jag verkligen fått gjort massor med saker. gick upp i hyffsad tid och duschade och gjorde vid mig, packade jobbeväskan och lite så. sen när det var dags att köra framåt lunch så hittade jag inte mina nycklar. värsta paniken, och paul svarade inte i sin mobil heller när jag försökte nå honom. var bombsäker på att jag hängt dem på kroken igår, och efter mycket om och men så visade det sig att det hade jag. paul hade råkat ta mina nycklar av misstag i morse när han skulle till jobb. så det var bara att köra snabbt som attan in om hans jobb för att hämta dom. en himla tur att jag fick tag på honom till slut, det är en av fördelarna med att han jobbar på samma företag som min pappa så han kunde hjälpa mig att ringa honom via dem andra. hehe.

därefter körde jag ner mot malmö för att hämta upp glenn som sedan hängde med mig ner mot trelleborg. jag hade aldrig hittat utan honom kan jag säga. det var typ ute på landet utanför trelleborg, och jag har aldrig ens kört till trelleborg. det hade slutat med katastrof om jag varit ensam. men jag kom i alla fall ut till ett jättesött litet hus, där jag då skulle köpa våran sodastream, vilket jag också gjorde för 500kr. superfin var den.

efteråt åt vi lunch och snackade och så, och sen var vi en runda på netonnet, skulle köpa en extern hårddisk men dem hade ingen. skittråkigt. jag som ställt in mig på det. menmen. jag lämnade i alla fall av honom hemma och sen körde jag vidare mot lund.
väl här i lund så var jag inne en sväng på mediamarkt och elgiganten men hårddisken som jag ska ha är tydligen slut överallt, inte ens onoff i ängelholm hade den. (jag ringde dit så kanske paul kunde köpt den) men jag får helt enkelt vänta tills den kommer in igen. inte mer med det. det går ingen nöd på mig.

några saker som jag däremot köpte var lite smaker till vår sodastream. nämligen passion banana, blackcurrant och smakextrakt till att göra kolsyrat vatten med smak av jordgubb och citron, sen fanns det även en annan sak på mediamarkt som jag inte har sett någon annanstans, det var helt sockerfritt med massor av vitaminer och så med smak av redberries och det skulle tydligen vara nyttigt, i klass med vanligt mineralvatten så jag var tvungen att köpa en sån också. dem var ju inte så dyra. så om den är god så får vi prova någon annan smak med den också. men att blanda med funlight-saft är också gott. det har jag smakat av en kompis, och det är ju inte heller onyttigt. man tar ju bara någon droppe så det precis blir smak på vattnet liksom. ska bli sjukt härligt med en sån här. kommer spara in massor av pengar på alla cocacola som min kära sambo köper. NAJS!!! (och så är man ju med i trenden också, det är ju inte fel)

nu har jag börjat jobba och sitter med camilla och snackar och så. men är hur hungrig som helst så jag beställde hit lite mat som kommer levererad hit snart. skithärligt. :) har bara mackor till sen och det kommer jag inte klara mig på hela natten. omöjligt.
nu får jag ägna mig åt att vara lite social här. morsning!




Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0