hemskt jävla väder

åååh jag blir så deppig när jag tittar ut genom fönstret. vill bara ut i friska luften, men inte när det regnar. ska jag köra upp en sväng till maxi så jag kommer ut lite i alla fall? hmm. kanske jag borde göra det. men då handlar jag bara något onödigt så på ett sätt vill jag det inte egentligen, men ändå vill jag det. usch vad jobbigt detta är.
varför kan inte bara solen skina som den har gjort dem senaste dagarna? det kan ju regna på natten, eller hur?! men det är väl inte meningen att man ska vara ute idag, det är nog inte det. någon tycker väl att man ska stanna inne och ta det lugnt, av någon konstigt jävla anledning.

nej minsann. någonstans ska jag. så nu åker jag. hejdå!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0