inga krafter kvar

nu har jag knappt några krafter kvar alls i kroppen. har precis kommit hem från träningen och skoj var det, som alltid. men jobbigt. vi var inte så många så det blev mest roliga saker och lite trams. men det märktes verkligen att jag inte är lika tränad som dem andra, att det var längesen jag tränade fotboll sist, för när mina krafter började tryta så hade dem andra hur mycket som helst kvar. men det är i alla fall skönt att det finns lite tålamod så att jag kan komma ifatt, men det kommer ju att ta tid men jag ska göra mitt bästa.

sitter nu här i soffan och funderar på att hoppa in i duschen. luktar nog inte hallon. haha. men jag ska vänta tills paul är klar med alla sladdarna inne vid datorn. sen blir det duschen, och sen blir det mys i soffan och en skräckfilm. :)

än en gång, jävligt skönt att jag inte ska jobba imorgon. det hade jag aldrig pallat. mina ben känns som spaghetti nu och huvudet ska vi inte tala om. det är helt utmattat.
efter filmen blir det sängen och jag är helt övertygad om att jag kommer sova mååånga timmar i sträck. och imorgon ska jag förhoppningsvis hinna träffa lina så jag kan ge henne en liten present från mig och paul. ska ringa henne nu faktiskt. hon fyller ju år idag. :) GRATTIS FRUGAN!!!

nu stänger jag ner. hejdå!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0