jobbig fotbollsträning

fotbollsträningen var faktiskt ganska jobbig idag. jag var helt slut. hade konditionsträning och styrka. blev mer trött idag än jag har blivit dem andra träningarna hittills. men det var ändå roligt. men det är ganska trist när man inte är så tränad och inte kan vara lika duktig som dem andra för att konditionen tryter. men det är ju det som måste tränas upp nu. sen så!

har varit hos lina i eftermiddag och umgåtts med henne och emma. trevligt som fan. åt mat, var i perstorp och på banken. en trevlig dag i det fina vädret och med trevliga vänner. kan det bli bättre?! ;)

nu ikväll efter träningen har jag och paul varit på maxi och handlat hem lite mat för månaden. även om vi hade en hel del hemma så var det ändå rätt mycket som var slut i skåpen, saker som behövs för att komplettera måltiderna så dem blir fullständiga. det blev inte såå dyrt, men mat kostar ju.
vi har bestämt att vi ska börja äta lite ny mat och paul har bestämt att han ska försöka lära sig äta fisk, så vi köpte lax och tonfisk så vi kan grilla laxen och göra tonfisksallad. det är faktiskt supergott. men tänkte fråga mina läsare, ska man köpa tonfisk i olja eller tonfisk i vatten? jag har aldrig köpt tonfisk förut och inte heller ätit det förutom på restaurang så för mig var det ganska svårt att välja. hade behövt lite hjälp, men det fanns ingen i närheten i butiken som jag kunde fråga heller.

nu ska jag strax hoppa in i duschen. sen ska jag plocka pauls ögonbryn. han kom och bad mig nu för han tyckte att dem hade blivit lite väääl buskiga. haha. det är såå sött när han ber mig själv och jag inte försöker tvinga honom. det är ju inte direkt manligt, men det blir fint. det tycker han själv också. men det var jag som fick honom att gå med på det från första början. tänk vad killar kan göra med sitt utseende om dem bara vågar prova nya saker och slutar tänka på att det är bögigt!

imorgon blir det upp tidigt för jag ska öppna på 7eleven, börjar alltså jobba 05.45 och det är typ som mitt i natten för mig. suck. sen på kvällen ska jag göra debut som fotbollsdomare för året. ska faktiskt bli riktigt kul. ska gå på linjen i division 6 för herrar. jag längtar faktiskt!

nattinatti!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0