kliniskt rent

nu är det minsann kliniskt rent i vår lägenhet och det doftar gott överallt. känns så otroligt skönt. man känner sig mer hemma när det är så, inte en massa saker överallt och man slipper få massa korn under fötterna vart man än går och nya lakan i sängen är det också. det är lycka.

nu är det i alla fall bestämt att imorgon ska jag köra ner till trelleborg innan jobbet och köpa en sodastream. paul betalar den. :) hihi. men jag ska köra dit. ska antagligen träffa glenn i malmö så ska han följa med, skittrevligt ska det bli. har ju inte träffat honom på över ett år. riktigt trevligt ska det bli. ska vara i trelleborg halv två så det blir att köra hemifrån ganska tidigt, vet ju inte alls hur lång tid det tar dit. men det får vi se. ska bli härligt att få en egen sodastream i alla fall.

men jag kan ändå inte gå och lägga mig nu för då blir det helt fel. ska faktiskt se en film innan jag kryper ner i mina nya lakan i sängen. hehe. najs. :)

nu ska jag bränna hela säsong 5 av desperate housewives till linnda på jobb. hoppas jag hinner bränna hela. :)

puss o kram


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0