Legend Of The Seeker

en grymt bra serie som jag och paul har följt sen den först kom ut på internet. riktigt jävla bra är den. ett otroligt spännande äventyr som har allt. kärlek, brutalitet, action, fantasy, vänskap och allt som man egentligen vill ha i något som är bra, och allt på samma gång dessutom. det är helt fantastiskt att man lyckats fånga allt i samma serie och göra något bra av det. handlingen är verkligen genomtänkt och jag bara ääälskar den.
jag hoppas verkligen att serien kommer att sändas i sverige så småningom, och det finns ingen tvekan utan att jag kommer att följa den även då. utan tvekan.

tv-serien har även en officiell webplats som ni hittar här. när man letar runt på hemsidan kan man hitta sjukt snygga bilder på alla skådespelarna och finna information om dem, men även om handlingen och mycket annat.

en sjukt bra trailer till serien hittade jag på deras hemsida här. varsågoda, se och njut!
tänkte även jag skulle lägga upp lite fina bilder på huvudrollsinnehavarna här, grymt snygga människor. varsågoda!




Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0