natti natti

nu kallar snart sängen på mig så jag inte kan ignorera ropen längre. har precis kört lina hem, och gud vad det regnar. blev jätteblöt bara av promenaden mellan bilen och trappen. och kall om fötterna blev jag, tog ju bara på mig ett par slipin-skor dum som jag var. det får jag skylla mig själv. och ingen jacka hade jag heller. dumma sandra.
har faktiskt varit duktig nu ikväll när jag duschade och tagit inpackning i håret så jag kan få ordning på topparna sen och få det finare och lenare. hade tänkt göra det varje fredagskväll nu framöver. man ska ju göra det regelbundet. har hittat en sjukt bra inpackning som inte är så dyr heller. så det blir kanon. :)
nej minsann. lite legend of the seeker, sen sova.

godnatt på er!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0