pauls födelsedagspresent



nu har jag och paul varit och köpt hans födelsedagspresent från mig. en skrivbordsstol från jysk. superfin. och den var faktiskt riktigt skön också. funderar på att ta bort min stol från datarummet nu, för vi sitter ändå aldrig vid våra datorer där inne samtidigt. ytterst sällan är det i alla fall. för inredningen och stilen så är det ju snyggare om min stol tas bort. men vi får se. måste städa undan i förrådet först så vi ser hur mycket som får plats där.
det är så roligt att se paul nu när han packar upp stolen och ska bygga ihop den, han är så stolt. han blir så glad när han bygger ihop något sm han verkligen vill ha, det är halva nöjet att se hur glad han blir. :)
här är stolen han köpte.



sandra

haha han låter som ett litet barn som har fått ett paket med lego och ska bygga ihop det... hahah..... eller en actionman!! :D:D:D:D:D:D:D

2009-05-04 @ 20:28:08

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0