dagens outfit

idag har jag inte gjort såå väldans mycket, mest bara haft en lugn dag för mig själv. det började med att gosan väckte mig med sitt löpande, såå söt hon är. världens finaste kise! :)

sen gick jag upp och tog en dusch och begav mig till maxi. där blev det att panta flaskor och handla hem lite förnödenheter, bland annat massa ingredienser tills på söndag när mamma och pappa ska komma på middag. ska bli sjukt kul. ser fram emot det enormt mycket.
sen när jag var klar där körde jag upp till ÖB och snackade lite skit med emilia och åt en glass. mums!

såhär har jag sett ut idag!

stickad tunika Cubus finstickade tjocka leggings H&M
over-knee stövlar i mocka Ellos

när jag kom hem hjälptes vi åt i köket, jag och paul. jag lagade mat och han tog disken. bara han får lite musik i öronen så går det bra. hehe. till middag blev det i alla fall fläskfilé med mangochutney. mumsigt, men jag lyckades inte riktigt idag. brukar bli mycket godare än vad det blev idag, menmen. det var gott ändå!

nu så har vi varit nere i förrådet och hämtat upp kartongerna med julpynt och så. måste gå igenom och se över vad jag har. tror vi behöver köpa en nya ljusstake till vardagsrummet i år. kan inte ha en stjärna där när vi har fönsterlampor där, bara onödigt att montera upp och ner. bättre att bara kunna sätta dit en ljusstake istället. men vi får se, kanske rentav har en. sen är det ju faktiskt snart dags, mindre än 2 veckor till första advent. längtar faktiskt efter den mysiga decembertiden. det blir ju pepparkaksbak och lussebullebak och att göra julgodis och så! ska nog ta en bakdag med emilia. det är så himla mysigt att göra allt sånt tillsammans med någon man tycker om och samtidigt lyssna på mysig julmusik och ha ljus tända och så! älskar det!

nej nu ska jag sätta in kartongerna i vardagsrummet bakom soffan så dem inte står i vägen. kan ju inte sätta upp alla tomtar än. haha. det hade varit lite för tidigt.

vad hittar ni på ikväll?

 

 



Katie

Hej! Vad skönt att vara frisk igen!

Jo, det är helt okej. Jag är fruktansvärt less på allting idag, men det går nog över strax.

Helgen var helt okej! Mys med vänner och sen en knepig utgång. Men man ska aldrig klaga.

Hur är det med dig? Hur var din helg?

Kram

2009-11-16 @ 19:48:48
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Cissi

hehe aah, ja har fått en hjälpande hand, fick med mig en kompis så ja slapp gå själv, för ja hatar att vara på gymmet när det är så mycket folk och så :P

hehe..ja kan återkomma i morgon om ett mål ja ska ha så får vi se vem som vinner ;)

2009-11-16 @ 22:19:23
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0