enormt tack till er alla!

måste skänka en stor och varm tanke till er alla som bryr er och hoppas att jag blir frisk. det betyder enormt mycket. tack för att ni finns!

måste säga också, alla ni som har tävlat i min tävling. tack för ert deltagande. jag kommer att ta itu med vinnaren så fort jag kan. förhoppningsvis idag. beror helt på hur dålig jag är. är uppe nu precis bara för att jag väntar på paul, han stack ner till statoil för att köpa halstabletter och honung. annars hör man inte vad jag säger. och det är en enorm smärta jag ligger inne med. förhoppningsvis kan det lena lite.

som sagt, jag tar itu med det så fort jag kan. alla vet ju att jag mår skitdåligt och är ganska så jättesjuk, inte dödssjuk men influensan är det jag har. dock inte svinen men ändå. det är hemskt ändå!

kramar till er alla.


Jennie

Jag vet i princip hur du känner dig! Känns som om man har fått en släng av din sjuka. Både jag och Jimmy. Jag hoppas att du kryar på dig. Synd att de inte tog dig på allvar då när du var innen sist. många kramar

2009-11-04 @ 08:17:40
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0