ensammys i soffan

nu ska jag stänga ner här och sätta mig i soffan för mig själv och krypa ner under filten med världens godaste glass och ringa till min bästis! ;)
vi kan snacka om allt och det känns så himla skönt. det går knappt en dag utan att vi pratar, även om det inte har hänt något speciellt så vet vi ändå att vi finns där för varandra.

gumman, det du har gått igenom nu är inte rättvist. jag finns här, men det vet du. aldrig kommer jag att svika dig, lita på det. mina tankar vandrar åt ditt håll med massor av kärlek och medlidande varje dag. det ska du veta! stor kram ♥

världens godaste glass som jag ska smaska på är då Ben&Jerry's såklart. prova den om ni inte har gjort det, den är gudomlig. jag lovar.
den som blir besviken är inte mänsklig!!!


frågan är bara vilken film man ska se, någon som har något förslag?
ps, jag är väldigt svag för kärlekskomedier!



dean

hej! du frågade i min blogg om vi känner varandra: jag tror inte det, för jag har nyligen flyttat hit för att gå på fridhems folkhögskola. och jag gissar att du är mer av en... inföding ;) eller så.

2009-11-03 @ 00:23:54
Bloggadress: http://tomatburgare.bloggagratis.se

Emilia

Ja tack för samtalet.. Slockna som en gris sen hehehee.. Nu ska jag bege mig på mötet.. Usch, jag har ont i huvudet

2009-11-03 @ 09:27:18

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0