godmorgon alla glada!

då har man typ nyss stigit upp ur den varma goa sängen, vill bara ligga kvar. men det kan man minsann inte, det är dags att packa väska för att senare kunna bege sig till jobbet. suck. tråkigt men sant.

paul blev superglad i morse när han kom upp och jag visade honom att jag fixat iordning kläder och allt så han kunde ta det lugnt och inte stressa på morgonen, blev lite mys också. det fanns ju tid till det. ;) riktigt härlig morgon. ville inte att han skulle gå och han ville inte gå, men plikten kallar.
han ska iväg på julfest med jobb idag, köra go-cart. hoppas dem får roligt. :)

emilia kommer snart hit, hon ville låna ett par snygga skor av mig. hehe. vi får väl se om jag har några som passar, men det ska jag nog ha. ;)

nu ska jag packa min väska och klä på mig så jag är klar och kan köra sen. vill ju inte hålla på med sånt när hon är här, då vill jag kunna umgås lite med henne ju.

hoppas ni alla får en trevlig fredag!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0