lille söte kjell

mm minsann, det är kattungen jag menar. han heter ju kjell har paul bestämt. hehe. inte jättefint. men det är ju hans mamma som ska ha den, så visst kan han få bestämma det. hehe.

här kommer lite bilder på honom. han ligger bredvid mig i soffan och tvättar sig nu, det lilla busfröiga monstret. ;)



måste ju även tala om hur det har gått med gosan.

det går faktiskt inte så jättebra om jag ska vara ärlig. gosan gillar det inte alls. hon smällde till mig när emilia var här så det började blöda vid tinningen. men hon känner väl att någon kommer och inkräktar, det är inte alls konstigt ju.
det har varit lite framsteg men hon bara fräser mest. men det börjar ändå komma tendenser till nyfikenhet från hennes sida. den lille vill ju bara busa. :)

men vi får se hur det går. vi ska kämpa för att det ska funka i alla fall. annars får man ta det därefter. nej minsann. julklappsinslagning. here I come!



Anna

Hej! Hur är det med dig? :)



Vilken söt liten kisse ni hittat till din svärmor. :) Hoppas det löser sig mellan katterna så ni kan hålla det i hemlighet fram till jul!

Kram

2009-11-30 @ 17:00:16
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

City

hur söt är inte du då <3 kärlek

2009-12-02 @ 00:01:34
Bloggadress: http://gatc.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0