ny hårvårdsserie - en FLOPP

på reklam på TV har man den senaste tiden fått höra talas om en ny hårvårdsserie som är framtagen av professionella frisörer och finns i vanliga butiker till ett lite billigare pris än produkterna som man annars köper hos frisören.

jag gick på det här och testade, men ack så dåligt det var. det luktar fräscht och så, men jag kände inte att mitt hår blev riktigt rent efter en tvätt med shampoot och balsamet gjorde definitivt inte håret mjukt och lent och lätt att borsta igenom som ett balsam ska göra. glansen kan man leta i höstacken efter och nej, jag tyckte verkligen inte att det var bra.

därför känner jag det som min plikt att tala om för alla mina kära vänner i bloggvärlden att detta inte är en TV-reklam som är värd att lita på och hårvårdsprodukterna är definitivt INTE värda att köpa.

måste dock tilläggas att jag har ganska långt hår, kanske funkar det bättre om man har kort hår, det kan jag inte svara på.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0