present från min älskling



måste bara visa och berätta.

paul är inte direkt den som ger spontana presenter och uppvaktar en och så. det har jag accepterat big time. jag kan ju inte ändra på hur han är som person heller.
och varje gång när vi har skullat någonstans så vi har klätt upp oss och så så har jag ju fått ta på mig smycken som jag haft en innan vi blev tillsammans, bland annat ett halsband som jag faktiskt tycker mycket om men som jag fick utav mitt ex när jag fyllde år för flera år sedan. det har stört honom lite men jag har bara sagt att "det är det enda jag har, stör det dig så fixa ett nytt till mig som är ifrån dig". för jag anser inte att jag måste slänga ett smycke som jag gillar väldigt mycket och som jag vet är väldigt dyrt, bara för att jag fått det av mitt ex. det är faktiskt mitt. bara för att jag har det på mig så innebär det ju inte att jag har känslor för mitt ex fortfarande, att dra den slutsatsen är ju bara korkad.
eller vad tycker ni om det här?

men i alla fall. i lördags så fick jag ett halsband av min älskling. och jag blev jätteglad.
såhär ser det ut!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0