shopping på hög nivå

idag har jag och paul spenderat kvällen i affärer, och åter affärer. blev handlat mycket nyttiga saker som behövs och som vi bestämt att vi ska köpa. även en del julklappar. långt ifrån alla, en del har vi fått beställa och lite så.
men först besökte vi citygross, gick där ett tag med mamma och pappa och väntade på att paul skulle komma, och där blev det att vi köpte 2 julstjärnor på fot, supersnygga. bild nedan!

 

sen bar det iväg till väla och IKEA. skulle ju köpa nytt köksbord med stolar till och så. det har vi spenderat kvällen med att bygga ihop. fick köra och hämta det borta på varuutlämningen också. kan säga att det var riktigt kämpigt att få in alla stora kartonger i våra små bilar. haha. folk hade nog skrattat åt oss om dem sett oss där vi kämpade.

efter att vi lyckats få in alla kartonger så körde vi till väla för att gå där inne en stund och leta lite julklappar. hittade julklappar till tre stycken. sen har vi även bestämt två till, och en väntar vi på för den har vi beställt. den skulle komma nu i veckan och i värsta fall nästa vecka. men det är ju ingen kris. har fortfarande till två personer som jag inte har en enda aning vad vi ska köpa till, och sen har jag ju paul också. det är nog svårast. har inte en jävla aning. någon som har ett förslag?
här kommer bild på vårt nya underbart fina köksbord.

 

när vi gick där inne på väla kom vi förbi lindex, och där sprang jag på riktigt coola leggings. helt sjukt snygga. har inte handlat kläder på lindex på fleraflera år men här föll jag direkt. dem har någon sån kampanj just nu att dem har extra bra pris på en viss vara under bara en dag, och det håller på nu ett tag, kolla deras hemsida - ny vara varje dag. och detta var just den varan. det var 2 par olika leggings, skitcoola. kunde inte bestämma mig för vilka jag skulle köpa så jag köpte bägge. men det var sjukt billigt. ordinariepris för ett par av dem är 199 kronor och nu fick jag bägge paren för 159 kronor. snacka om klipp!!! kolla bilden, snygga eller hur?!?



är supernöjd med dagen. morgondagen ska jag ägna åt att slänga massa kartonger som står överallt i lägenheten och lite i trappen, slå in julklappar och fixa julstjärna i datarummet. kommer bli en liten fixardag. sen hade jag även tänkt hinna med att handla lite mat och laga en fin middag tills paul kommer hem. för sen blir det faktiskt bio imorgonkväll. ser jättemycket fram emot det.

håller även tummarna på ett samtal från jobbet och att det är ett positivt sådant. men det finns ju inga garantier, inte alls faktiskt. :(

menmen. nu ska jag se vidare på paradisehotel!

tjingeling!

 





B

har kollat på de legginsen med! blir de lite så genomskinliga när han böjer sig ner? haah! skitsnyggt bord, har aldrig sett de på ikea. vi letar efter något bord o stolar nu, men har så litet kök i hbg :(

2009-11-26 @ 10:14:25
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0