sjuklingens tron

då har jag varit duktig och gått igenom alla tävlingsbidrag. måste tyvärr gå och lägga mig igen, har varit uppe i 20 minuter nu och suttit på min skrivbordsstol istället för att ha legat ner, och det har gjort mig väldigt trött. så nu återgår jag till sjuklingens tron.
visst ser det ynkligt och patetiskt ut, men samtidigt lite mysigt?!



idag har jag inte fått i mig någon mat. lever typ på halstabletter, vatten och varm oboy. hehe. känns inte alls bra men vad ska man göra. hostar hela tiden så jag harklar och börjar spy. inget får stanna kvar. igår var det likadant. fast då fick jag i mig lite soppa på kvällen i alla fall. ser skitgott ut. eller vad tycker ni?!



nej nu måste jag återgå till soffan. börjar må illa och bli lite yr här. natti!


SANNA SANNA SANNA

Hej tjejen! ;)

Allt bra med dej? :]



KRAM

2009-11-04 @ 14:34:36
Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/

Klara

Mumsigt! :D



2009-11-04 @ 15:38:34
Bloggadress: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0