stor besvikelse

helt sjukt. att man ska behöva bli såå besviken när man har köpt dyra biljetter till en ishockeymatch. dem spelade sjukt sjukt dåligt på slutet. ett tag var dem med i matchen men shit, att tappa som dem gjorde i slutet. inte bra. det kommer inte alls att komma särskilt mycket folk och se nästa hemmamatch. rögle förlorade till slut med 6-3 mot luleå.

nu har vi kommit hem och paul har gått och lagt sig. jag tänkte se lite paradise hotel innan det är dags för mig att krypa ner. men gud, jag är skittrött så borde nog gå och lägga mig egentligen. menmen. när började jag gör allt som jag borde?!?!?!?

gosan och kjell har fortfarande inte kommit överens. hon bara surar och fräser och har sig. men vi gör verkligen allt för att hon ska känna att hon är lika älskad som innan, han kommer inte här och tar hennes plats. hon är fortfarande världens bästa katt och vår största favorit fast en liten kattunge är här. hon ska inte tvivla på det. nu vet jag inte hur katter tänker i det fallet, men vi gör så i alla fall för att det känns bäst för oss själva också.

men jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer att gå bra mellan dem. i värsta fall får dem ju leva ihop här i lägenheten fast dem inte gillar varandra och bara lära sig att ignorera varandra, det är ju bara till 25/12.

men nu ska jag se vidare på programmet. bild på mitt pepparkakshus kommer imorgon så håll utkik!

tjingeling.


anna

Jag har faktiskt inte köpt en enda julklapp ännu, men det kommer! här är allt bra natten spenderas på jobbet så jag sitter och kämpar mot tröttheten. shit första december redan , vad fort det går! hur går det för dig med klapparna då? kram

2009-12-01 @ 01:05:30
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

jennie

Ja eller hur man vill liksom inte gå som en jävla slav! speciellt inte när man faktiskt har utbildning och hela köret! Aha, väktare är det inte läskigt att vara det? Mycket sena kvällar och sånt då väl? Ja det är riktigt drygt när man har långt till jobb:( Ja egen salong blir det isåfall, tillsammans med min vän Martina som gått samma utbildning:) Men det är sjukt mycket jobb med att öppna eget!! Men vi jobbar vidare på det:))

2009-12-01 @ 12:59:59
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

jennie

Ja eller hur man vill liksom inte gå som en jävla slav! speciellt inte när man faktiskt har utbildning och hela köret! Aha, väktare är det inte läskigt att vara det? Mycket sena kvällar och sånt då väl? Ja det är riktigt drygt när man har långt till jobb:( Ja egen salong blir det isåfall, tillsammans med min vän Martina som gått samma utbildning:) Men det är sjukt mycket jobb med att öppna eget!! Men vi jobbar vidare på det:))

2009-12-01 @ 13:01:20
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

jennie

Ja eller hur man vill liksom inte gå som en jävla slav! speciellt inte när man faktiskt har utbildning och hela köret! Aha, väktare är det inte läskigt att vara det? Mycket sena kvällar och sånt då väl? Ja det är riktigt drygt när man har långt till jobb:( Ja egen salong blir det isåfall, tillsammans med min vän Martina som gått samma utbildning:) Men det är sjukt mycket jobb med att öppna eget!! Men vi jobbar vidare på det:))

2009-12-01 @ 13:05:55
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

Jennie

Den är köpt på Nelly. visst var den läcker?



Glöm inte ditt pepparkakshus ;) Jag vill se =)

kramisar!

2009-12-01 @ 13:56:13
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0