supergott soffsnacks

häromkvällen gjorde jag en supergod fruktsallad som jag hade och mumsade i mig när jag och paul såg på film. har inte lagt upp bilder på länge och nu när jag tömde mobilen så hittade jag bilden, måste bara visa. det blev sååå supergott. det är ju faktiskt inte bara att slänga ihop lite frukt - det gäller ju att frukterna passar ihop också. det går såklart att slänga ihop lite bara och det blir gott, men ibland vill man göra det där lilla extra. här är i alla fall min supergoda favvissallad!


jordgubbar, ananas, banan & apelsin

fick lite av dem dyrare frukterna över så det tog jag med mig till jobbet och mumsade i mig när jag satt i receptionen i måndags, bjöd lite på robin också och han blev minsann glad! visst har jag gjort det fint?



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0