vad ska man äta idag?

vet inte alls vad jag ska göra för middag idag, för det lär väl bli jag som får göra det fast jag är sjuk. får ligga på soffan en stund till och samla krafter till det. suck. vet inte vad jag ska göra bara. vet inte ens om jag får ner något överhuvudtaget, om det inte är soppa då. för det är så himla lätt att få ner. :)

får se när paul kommer hem. han ska tvätta idag också. får väl hjälpa honom lite att vika tvätten, det klarar han inte. men det kan jag ju göra med täcket om mig och använda soffbordet. så kan jag ligga ner och vila emellan. det är ju inte hela världen om jag inte hinner ta allt idag. det är en dag imorgon också. men det är lite panik med tvätten, paul har bara två par kalsonger kvar i sin låda och dem två paren är för små och ser ut som hotpants på honom. hahaha. vi skrattar lika mycket varje gång det går så långt att han tvingas använda ett par såna. haha. vi får fan slänga dem nu.

menmen. vi får väl se vad det blir för mat. visar er sen. någon som har något tips på vad jag kan laga?

har i alla fall bestämt mig för att bloggen inte ska bli alltför lidande bara för jag är sjuk. nu har jag ju all tid i världen att blogga. ska försöka orka.

ikväll blir det iaf johan falk! :)


Jennie

hehe

no worries :)



usch då! krya på dej :)

jag ska bara ta det lugnt :)

kan ma n få din msn?

2009-11-04 @ 17:31:06
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0