boktips!

just nu håller jag på och läser en sjukt gripande bok av Caroline Engvall. den heter 14 år till salu. och den är bra som fan. jag gillar nämligen att läsa böcker som är mer som självbiografier, människor som varit med om något hemskt i livet och sen skriver en bok och berättar om det. verkliga händelser.
jag rekommenderar verkligen alla att läsa den. den tog tag om mitt hjärta och liksom kramade om det på ett både kärleksfullt, hjälpsökande och hårdhänt elakt sätt. svårt att förklara. LÄS DEN!!!


Någon som har tips på liknande böcker?
Det välkomnas!



Emma Nygren

Gillar också såna typ av böcker, ska nog ta och läsa den :)

2009-10-29 @ 13:16:24
Bloggadress: http://ewwanygren.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0